niedziela, 26 kwietnia 2015

Dolls



Bianca Jade Andress 




Marco Reus



12 komentarzy:

  1. Kiedy można spodziewać się prologu bądź rozdziału? :* zapraszam do siebie http://droga-do-milowci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że nie mam pojęcia :)

      Usuń
    2. No cos Ty? :( Oglądałam zwiastun i strasznie mi się spodobał. :) Dodaj jak najszybciej :*

      Usuń
    3. Miło mi to słyszeć :) Postaram się dodać prolog jak najszybciej :)

      Usuń
    4. Mogłabyś mi powiedzieć jak nazywa się ta piosenka ze zawistuna? Z góry dziękuję :*

      Usuń
    5. Jasne :) Earned It - The Weeknd :)

      Usuń
  2. Podoba mi się<3 Zostaje :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Niedawno znalazłam twój profil. Widzę, że od bardzo dawna nic nie dodajesz... Czy kiedyś wrócisz? Proszę, jeżeli jakimś cudem to czytasz to odpisz, wiele to dla mnie znaczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Bardzo mi miło czytać coś takiego po tak długiej przerwie! :)
      Czy wrócę tutaj? Nie wiem, inaczej na to pytanie nie potrafię odpowiedzieć. Niby mam pomysły na opowiadania, jednak z pewnych względów póki co nie jestem w stanie wrócić.:) Jeśli podoba Ci się moja twórczość - obecnie tworzę na wattpadzie (coś), jednak wolałabym tego publicznie nie udostępniać, jeśli jesteś zainteresowana zapraszam do zapytania o to drogą mailową:) - madridista910@gmail.com
      Dziękuję za ciepłe słowa!♥

      Usuń
    2. Sorry, wcześniej nie zauważyłam Twojej odpowiedzi. Po tygodniu straciłam nadzieję, że odpiszesz. Oczywiście, że jestem zainteresowana tym co piszesz i skontaktuję się z Tobą

      Usuń
    3. W takim razie czekam♥

      Usuń